DBH 2ko ikasleek sortutako HAIKU zirraragarriak!

Haiku jatorrian japonierazko olerki mota bat da.  Renga izeneko olerkiak dira haiku-en oinarrian.

Deskribapen objektiboa egiten dute haiku idazleek beren lanetan, baina irakurlearengan zirrarak eragitea izaten da deskribapen horren azken helburua.

Tradizionalki lerro bertikal bakar batean idazten zen, beste hizkuntza batzuetara transkribiturik hiru esaldi laburretan agertzen den bitartean.

Haikuren esentzia "moztea" da (kiru). Hau sarritan irudikatuta dago bi irudi edo ideiaren juxtaposizioan, eta kireji bat ("hitz ebakitzailea") euren artean. Azken hau da puntuazio marka modukoa baina hitzezkoa, banaketa seinalatzen duena eta bi elementuen arteko harremana zehazten duena.

[wikipedia]

Do you want to know our French eTwinning partners?

They are a 15 year old student group from Saint Louis in France. We are going to work on a project called Working and Living on Mars this school year and they have prepared these interactive games to introduce themselves.

Play and enjoy!

Hizkuntza Trataera Integratua - DBH 1

Hizkuntza Trataera Integratua proiektupean, DBH 1.mailako ikasleek Ipuin Klasikoak tratatu dituzte.

Eta landu eta ikasitakoa primeran laburbildu digute ikasleek. Hona hemen egindako lana:

Hizkuntza Trataera Integratua - DBH 2

Hemen ditugu DBH2n Hizkuntz Trataera Integratuan egin dako lana. Oraingoan Mitologia hartu dute ardatz.

Euskaran Anbotoko Mari landu dute, aurkezpen honetan ikusi dezakegun bezala:

In English,they have read three British myths and legends: The pot of gold, George and the dragon and The two boxes.Later on, they have created avatars of the main characters of the three stories mentioned and they have explained how they felt in different situations. As you can see in this example, Bella explains her job in the farm:

En Lengua Castellana han trabajado la mitología griega y una vez que han estudiado la teoría, han creado un ser mitológico de elaboración propia, Irmar:

Deskribapena - Descripción - Description

DBH1-eko Hizkuntz trataera integratuko lehenengo proiektua amaitua dago. Gure ikasleak ilusio handiz lanean aritu ondoren deskripzio hauek burutu dituzte hiru hizkuntzetan.

Euskaran beren buruaren deskribapena egin dute. Ikusi honako adibidea:

In English, they have described someone they admire. Here there is an example:

En lengua castellana, los alumnos se han agrupado por parejas.

Un miembro de la pareja ha descrito una imagen con todos los detalles posibles y el otro ha tenido que dibujar lo descrito sin ver la imagen original.
Este es un ejemplo de lo realizado: