El perro del Hortelano

Otsailaren 7an, DBH3ko ikasleek, Recursosweb  konpainiak prestatutako El perro del Hortelano antzezlana ikusi zuten Donostiako Lugaritz Aretoan.

Endreduzko komedia hau, Lope de Vega antzerkigile espainiarrak idatzi zuen 1618an, eta  Belflorreko kondesa damaren eta bere idazkari den Teodororen arteko maitasuna kontatzen du.

Hasiera batean, euren maila sozial ezberdinengatik banatuta badaude ere, azkenean engainu baten bidez, elkarrenganako amodioa nagusitzea lortzen dute.

TREBLINKARA AZKEN TRENA

Urtarrilaren 17an, Batxilergo 1. mailako ikasleek "Treblinkara azken trena" antzezlana ikusi dute Bilboko Arriaga Antzokian.

"Vaiven Producciones" prestatutako lan berezi honetan, gure ikasleek 1942ra bidaiatu dute, Varsoviako ghettoko umezurtz bihurtuz. Eszena bertatik, aktoreak inguruan zituztela, Janusz Korczak doktore eta pedagogoak haur horien bizitza duin egitearren heriotzaraino egin zuen borroka bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute.

KUTXA

NESKA ALA MUTIL DENOK BERDIN!!!!

EMAKUNDEko autobusa izan da OIANGURENEN, gure ikasleekin berdintasuna lantzen.

Gogoratu:

NESKA ALA MUTIL DENOK BERDIN!!!!

KUTXA - IKASKETA ESPEDIENTE ONENA

SAIOA MURUA ETXANIZek Kutxak banatutako eskola expediente onenaren saria jaso du!!

2016ko abenduaren 13an Miramongo  Eureka Zientzia Museoan, Kutxak  2015-16 ikasturteko Gipuzkoan  Eskola Expediente onenak  izandako  ikasleak saritu ditu. Emankizunean euren  familia eta ikastetxeko ordezkariak  ere  izan ziren.

Aurtengoa unibertsitate  mailako sari banaketaren  40.edizioa izan bada ere, estreinekoz banatu dira sari hauek Goi Mailako Heziketa eskaintzen duten ikastetxe publikoetako ikasleen artean. Saioa Murua Etxaniz, Oianguren Institutuan  Haur Hezkuntza  ikasi duen ikaslea,  Ziklo horretan lortu duen eskola expedienterengatik saritu dute.

Bejondeizula Saioa!!

EUSKARAREN EGUNA - ABENDUAK 3

Hizkuntza batek ez daki
onaren eta txarraren berri.
Hori gizakion kontua da.

Hizkuntza bat itzalaren antzekoa da.
Ukabila altxatuz gero
hark ere altxatu egingo du.

Ihesi bazoaz, hark ere
zure atzetik egingo du ihes.

Hizkuntza batek ez daki
egiaren ala gezurraren berri.
Hori gizakion kontua da.

Hizkuntza batek ez du hormarik eraikitzen,
kolorez pintatzen ditu.

Hizkuntza batek ez du inor hiltzen,
batu egiten gaitu.

Baina hori bai, hizkuntza bat,
hizkuntza bat hil egiten da.

Kirmen Uribe, 2004

Beka deialdia 2016-2017

Ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia

informazio orria