2017-2018 Ikasturtea iruditan

2017-2018 ikasturtea amaituta, hemen, iruditan, urtearen laburpen txiki bat:

V. Elkartasun Egunak - Legorretatik Mundura

“Legorretatik mundura” izan da aurtengo elkartasun eguneko leloa. Ekainaren 18 eta 19ko jolas eta jokoei amaiera emateko, herriko plazan finalak eta koreografia lehiaketak egin genituen, AuzoLaguneko txokolate beroa hartzeko aukera izatearekin batera.

Oso ondo pasatzeaz gainera, Legorretatik mundura elkartea lagundu dugu.

Zorionak eta eskerrak parte hartu duzuen guztioi!!

Ikusi eta irakurri hemen:

II: OianguAPP SARIDUNAK

APP ONENENTZAT SARIA!

Aurten ere OianguAPP lehiaketa egon da, berriro ere partaide asko egon dira eta mota guztietako aplikazioak sortu dituzte.

Google Play-n dauzkazue eskuragarri eredu pare bat.

Carmen Chindris, Nolan Rua eta Amna Qamarek landutako app izan da  aurtengo irabazlea. UParking appa proposatu digute, aplikazio bat kotxearen aparkalekua gogoratzeko, funtzio desberdinak ditu.

Gure proposamena deskargatzea eta frogatzea da,  ea zer iruditzen zaizun!

Zorionak!

V. Elkartasun Egunak - Legorretatik Mundura

Elkartasun Egunen barnean, Oianguren BHIko ikasleek abesti bat sortu dute Legorretatik mundura elkartea animatzeko.

Lan bikaina!!!

Abestiaren letra eta kitarra soinuak DBH4 mailako musika ikasleak antolatu dute; Alex Arrizabalaga, Nora Aziz, Sara Cuth, Irati Rodriguez, Jodie Gabrielle Rodriguez, Daniel Sales, Joel Dorado eta Imanol Gonzalez.

Abestian solista bezala DBH 1Eko Olaia Arin ikaslea eta Arantxa Zubillaga musika irakasleak abesten dute.

Bestalde korua bezala laguntzen DBH 1Eko Mª Lucia Garcia, Shubana ka Chaudhry, Mª Lucia garcia, Udane Giles, Damaris trisca.

Eta panderoa jotzen DBH 1Bko Batirtze Arruabarrena ikaslea.

Abestia eta honen antolaketan, musikako irakaslea.

ABESTIA

Bagoaz, batera
pausoak ematera,
bide berriak sortu ditzagun
“Legorretatik mundura” (bis).

Oianguren institutoak
hartu du erantzukizuna,
bosgarrenez antolatu du
elkartasun egunak.

Honduras edo Cabo Verden
beharduenari laguntzen,
elkartasun egun hauetan
kontzientziatu gaitezen.

Bagoaz, batera
pausoak ematera,
bide berriak sortu ditzagun
“Legorretatik mundura”
(abestia amaitu arte…..)

Legorretatik mundura - LetraLegorretatik mundura - Letra

eTwinning - Cooperative work between students

Oianguren BHI students have worked together with their eTwinning partners on some presentations about pollution. It has been a great challenge for them because they have reached a compromise, shared ideas and worked together in order to get the project off the ground.

Here you have an example of the cooperative work between students of two countries: Poland and Spain-so far and so close at the same time.

Click on the image below:

Irailaren 7a

DBH/ESO

10:00

BATXILERGOA / BACHILLERATO

11:00

GMHZ

HAUR HEZKUNTZA

10:30

Autobus zerbitzua: Legorreta eta Gaintza 9:30; Zaldibia, Itsasondo, Altzaga eta Araman 9:45.

Itzulerako autobusa 11:30 izango da.

Elkartasun Egunak

Euskal Herriko eta, batez ere, Legorretako herritarrak sentsibilizatzeko sortuko elkartea da.

Elkartasuna, integrazioa, lankidetza eta garapena sustatu nahi duen GKE da. Beraien asmoa, baliabide pertsonalak, materialak eta finantzarioak lortzea da, lurralde azpigaratuetan proiektu desberdinak garatzeko.