Eskolarteko Euskadiko pista txapelketako podiumean

Gasteizeko Mendizorrotza atletismo pistetan ospatutako Eskolarteko Euskadiko Pista Txapelketan, Oiangureneko ikasleak oso lan txukuna egin zuten.

500 metro, pisuan eta errelebotan dominak lortzeaz gain, ikastetxekako sailkapenean hirugarren postua lortu dugu.

Zorionak!!!

I. OianguAPP Lehiaketako saridunak

APP ONENENTZAT SARIAK!

Aurten lehenengo aldiz martxan jarri dan APP lehiaketak arrakasta izan du bai parte hartzean eta bai jasotako lanen kalitatean.

Mikel Aguadok landutako jokuak, app landuenaren saria jaso du, bere Super Satorra jokoarekin.

Anne Guiu aplikazio ideia onenenaren saria irabazi du BASTOIA 2.0 txostenarekin.

Zorionak!!!

KULTURA ONDAREA SARIA IRABAZI DUGU!!!

GURE ONDAREA AZTERGAI

Azken mendeetako prozesu historikoak aztertzen jardun dugu  1.Batxilergoko Mundu Garaikidearen  Historia  ikasgaian.

Honekin batera  prozesu historiko horiek gure inguruan eta  gure herrietan sortu dituzten aztarnak,  paisaia eta memoriari buruz hausnarketa egiten aritu gara.   Ondarea zer den eta zer onartzen dugun kontzeptu honen inguruan pentsatzen. Hau dela eta,  ikasleek taldeka banatuta hainbat lan egin dituzte.

IKTak erabiliz, ahozko iturrietara joz, baina baita artxiboak zein bibliografia arakatuz ere. Udalerri desberdinetan egiten ari diren ahaleginen eta ekimenen lekuko izan gara eta hauen laguntza paregabea izan dugu gainera. Eskertzekoa benetan.

Lan bikainak egin dituzte gure ikasleek:  Ondarearen eta gure  herriaren irudiaren inguruko gogoeta; Legorretako Papelera  Echezarreta  S.A.  historikoa aztertu dute;  Itsasondoko  arbel  meategiak  ikertu dituzte ; Ordiziako feria jorratu dute eta  Olaberriako garai bateko  Aristrain  lantegiak eraikitako  langile auzoa  landu dute.

Emaitza gisa hainbat bideo sortu dituzte eta  hauen bidez gure historia , ondarea eta  herriei buruzko  ikuspegi berri bezain aberatsa eman dute.
Lan bikainak egin dira eta Eusko Jaurlaritzako   Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren 2017ko “Kultura Ondarea” sarian aurkeztu genituen hiru: Legorretako papeleraren historia, Itsasondo Arbel Aroa lanetatik batek eta    Daukagun bakarra?.

Eta azken honek gainera  saria  jaso du!!! Zorionak  lanak egin dituzuen guztioi eta BEAJEONDEIZUELA irabazleoi !!!

Hauek Irlandara 7 egunetako txangoa izango dute herri hartako ondarea, paisai eta kultura ezagutzeko aukera paregabea!!!

HAURREN TRANSEXUALITATEARI BURUZKO IKUS-ENTZUNEZKO IKASMATERIALA

Ikus-entzunezko material hau bereziki erabilgarria izan daiteke ikasgeletan transexualitatearen errealitatea lantzeko, baita familia artean ikusteko ere.

BEASAINGO LITERATUR SARIA

Anne Guiu Beasaingo literatur lehiaketako saria jasotzen alkatearen eskutik.

Haur Hezkuntza

GOI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOA

Aurrematrikula inprimakia

Matrikula datak