Euskaraldia & Euskararen Eguna

Kanta, dantza eta jolasa. Aurtengo Euskararen Eguna festa giroan ospatu dugu Oianguren Institutuan.

Euskaraldian parte hartu dugu, hamaika egunez gure burua Ahobizi eta Belarriprest bezala eskainiz.

Egunero izan dadila Euskararen Eguna!!

Euskararen Eguna

Behi birika baten disekzioa

Anatomiako ikasleek behi baten biriken disekzioa egin dute laborategian.

IKUSI ETA IKASI!!

AZAROAK 25 - Genero indarkeriaren aurkako eguna

Beldur Barik - Lehiaketa

Eskolak, hezkuntza agente gisa, badugu zer esana genero indarkeriari aurre egiteko orduan, eta erantzukizun saihestezina gainera, indarkeria garaiz igartzeko eta kasu guztietan behar bezala erantzuteko.

Oiangurenen, Komunitate osoa ari gara elkar lanean eta horretarako ekintza desberdinak burutzen ditugu, emakumeenganako indarkeriaz hausnartzeko eta genero indarkeriaren edozein adierazpenen aurrean guztion konpromiso aktiboa lantzeko.

Ondoko ekintzak burutu ditugu, batetik mataza lanean aritu gara, bestetik Beldur barik lehiaketan parte hartu dugu gure lanak aurkezten, Autodefentsa ikastaroan parte hartzen ari gara igandeetan, Plastikan Indarkeria matxista saihesteko Muralak prestatu ditugu eta Ikastetxean zehar zintzilikatu ditugu eta Azaroak 23an Giza katean parte hartuko dugu gure bi ekimen propio aurkeztuko ditugularik plazan, Hiru dimentsioetako eskua eta Antzerki musikalizatua hain zuzen.

BELDUR BARIK - Egunerokoan guk barre egiten ez badugu

Beldur Barik - Lehiaketa

Beldur Barik bideo lehiaketa barruan Haur Hezkuntzako ikasleek sekulako lana aurkeztu dute. Ikusi bideoa eta hausnartu ...

Egunerokoan guk barre egiten ez badugu!

Honako bideo hau ere aproposa iruditu zaigu.

Romper estereotipos de género en los colegios:

ZELULAREKIN JOLASEAN

DBH3Fko ikasleek ezohiko moduan landu dute aurten zelularen gaia. Erronka bati aurre egin behar izan diote: egokitutako zelula motaren eredua birziklatutako materiala erabilita modu erakargarri batean  aurkeztea jolas elektrikoan bihurtuz.

Horretarako, lehen hiruhilekoan zehar, zelula-motei buruzko informazioa bildu, ikertu  eta txosten bat osatu  behar izan dute, azkenik erabiliko dituzten elementuak  erabaki eta bere zelula jokoa sortzeko.

IKUSI ETA IKASI!!