Looking 4 a pen friend

DBH 4D and 4B students are participating in an eTwinning  project  with other students from Poland to improve our level of English. We have a group on facebook called “Looking 4 a pen friend” where we post what we do during the week or at the weekend, our likes or whatever we want to share with the other participants of the project.

At Christmas they sent us a calendar made by them, with photos of some of the most important monuments in Poland. When opening the parcel ,we also found that they had sent us a letter explaining their Christmas traditions, a beautiful Christmas card and the typical wafers they eat there, very similar to the ones we have here.

They call them Holy Wafers and they share them with family and friends on Christmas Eve dinner. As we couldn´t be together on that special day they sent us the Holy Wafer with their best regards for this new year.

Previously we had sent them some digital  presentations where  we explained how we celebrate Christmas in the Basque Country and apparently they liked them.

All students liked the idea of maintaining a long-distance relationship with students from another country, in this case Poland. The next course the project should be repeated so that students can also improve their level in a more enjoyable way.

Thank you Poland!

EHU Unibertsitateko ikasleekin lankidetza

2017ko Abenduaren 15ean, DBH 1go mailako ikasleak EHU Leioako Unibertsitatera bidaiatu zuten.

Magisteritza 4. maila burutzen ari diren ikasleekin  batera, lan didaktiko bati bukaera emanez, emanaldi bateratu bat eskeintzeko asmoz.

Denetara 120 ikasle inguru elkartu ziren eta hainbat instrumentu ezberdin: txirula, Orff instrumentuak, pianoa eta sintetizadorea, kitarra espainola eta kitarra elektrikoa, baxu elektrikoa, saxofoia, klarinetea, eskusoinua, Kaja, txistua

Ikusi hemen emaitza:

Lan itzela egin du Arantxa Zubillagak DBH 1eko ikasleekin. Bere helburua "Klasean ikasle guztiek parte hartzeko modua bilatzea", goraipatzeko helburu dudarik gabe.

Irakurri Goierriko hitzan argitaratutako elkarrizketa osorik.

Gipuzkoako Eskolarteko Kross Txapelketa

Abenduan, Ordiziako Oianguko Parkean, Gipuzkoako Eskolarteko Kross Txapelketa ospatu zen. Infantil mailan Oianguren Institutuak bi talde aurkeztu zituen.

Neskek lan txukuna egin zuten guztiz lokazturik zegoen zirkuitu oso gogorrean.Sari berezirik jaso ez arren, ikusgarria izan zen gure lau neskek egindako lana.

Mutiletan, ordea, egindako lanak saria izan zuzen, Gipuzkoako Ikastetxeen artean garaipena lortuz.

Txapeldunak izateak Euskadiko Eskolarteko Txapelketan parte hartzeko txartela dakar eta bertara joango dira gure mutilak Oianguren Institutuaren izenean Martxoaldean.

AURTEN ERE GUREAK TXAPELDUN !!!

Zorionak eta Urte Berri On!

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!

Erlijio irakasgaian gabon postalak egin dituzte. Zaila izan da guztien artean bat aukeratzea, baino Aitana Cabidorenak gure atenzioa deitu du.

Zorionak zuri ere Aitana!

Hemen egindako lan batzuk

Elkartasun Egunak

MILA ESKER PARTE HARTU DUZUENOI!!

Euskal Herriko eta, batez ere, Legorretako herritarrak sentsibilizatzeko sortuko elkartea da.

Elkartasuna, integrazioa, lankidetza eta garapena sustatu nahi duen GKE da. Beraien asmoa, baliabide pertsonalak, materialak eta finantzarioak lortzea da, lurralde azpigaratuetan proiektu desberdinak garatzeko.