European Club

Oianguren students are part of the eTwinning project called European Club.

They are learning about Europe and its geographical and cultural features.

They are also reflecting on the meaning of being a European citizen and contrasting their opinion with other European teenagers.

This is an example!

Hecho con Padlet

DBH1eko ikasleak Arriarango urtegian.

Otsailak 13an, asteazkena, DBH1eko ikasleak Beasaingo urtegira egin genuen bisita.

Bertan ura arazteko prozesua eta presa ikusteko aukera izan genuen.

Talde bakoitzarekin bertako pertsona bat egon zen prozesua esplikatuz zehaztasun handiz: urak ibaietatik urtegira, urtegitik araztegira  eta hemendik gure etxeetara iritsi arte jasaten duen prozesua.

Gipuzkoako eskolarteko krossa

Legazpin ospatu zen Gipuzkoako Eskolarteko Kross Txapelketan lan zoragarria egin zuten gure neska-mutilek.

Egindako lanak, gainera, Podium-ean egoteko aukera eman zien bai neska eta bai mutilei.

Neskak 2.ak gelditu ziren eta mutilak 3.ak.

Horrela, hurrengo igandean, hilak 24, Ortuellan (Bizkaia) burutuko den Euskadiko Eskolarteko Kross Txapelketan parte hartzeko txartela lortu zuten.

Zorionak eta animo!!

IKASBIDAI TXOKOA