Do you want to know our French eTwinning partners?

They are a 15 year old student group from Saint Louis in France. We are going to work on a project called Working and Living on Mars this school year and they have prepared these interactive games to introduce themselves.

Play and enjoy!

MATAZAK - INDARKERIA SEXISTAREN AURKA

Indarkeria sexistaren aurkako Mataza proiektua jarri du abian Ordiziako Udalak. Herritarrek ehundutako pusketa guztiak elkartuta, bufanda erraldoi bat egitea izango da helburua.

OIANGUREN institutuak ere parte hartu nahi izan du. Irakurri gehiago Goierriko Hitzako berri honetan:

Topaketa orokorra, denontzako irekia dena:

URRIAREN 26AN, ostirala, 18.00etan

UDALETXEKO ARKUPETAN HITZORDUA DUGU DENOK

Eta Dar-Dar elkartearen eskutik emanaldiren bat ere izango dugu.

Animatu parte hartzera!

Deskribapena - DescripciĆ³n - Description

DBH1-eko Hizkuntz trataera integratuko lehenengo proiektua amaitua dago. Gure ikasleak ilusio handiz lanean aritu ondoren deskripzio hauek burutu dituzte hiru hizkuntzetan.

Euskaran beren buruaren deskribapena egin dute. Ikusi honako adibidea:

In English, they have described someone they admire. Here there is an example:

En lengua castellana, los alumnos se han agrupado por parejas.

Un miembro de la pareja ha descrito una imagen con todos los detalles posibles y el otro ha tenido que dibujar lo descrito sin ver la imagen original.
Este es un ejemplo de lo realizado:

NISA GOIBURUREN ERAKUSKETARA DBH2KO ARTE HEZKUNTZAKOEKIN

Urriaren bigarren astean, DBH2ko Arte Hezkuntzako ikasleok Ordiziako Barrena Kultur Etxera joan gara. Bertan, Nisa Goibururen “ConstelaciĆ³n Mujer” erakusketa ikusi dugu.

Astearteko ikustaldian Nisa Goiburu bera inguratu zitzaigun eta bere erakusketari buruzko azalpenak entzuteko aukera izan genuen.

Oso interesgarriak izan ziren bere azalpenak eta artista beraren mundua hobeto ezagutzeko balio izan digu.

Eskerrik asko Nisa!

Arte Hezkuntzako DBH2ko ikasle taldea.