AMARA BERRI SISTEMA EZAGUTZERA HH2KO IKASLEAK EGIN DUTEN IRTEERA

Hezkuntza eredu izango garen aldetik, metodologia ugari landu ditugu Didaktika klaseetan, haien artean AMARA BERRI SISTEMA. Baina, errealitatean zuzenean ikusi baino lanketa aberatsagorik ba al dago?

- Ba ez, horregatik hara abiatu ginen.

Bertan, eraikuntza batek ezkutatzen zuen sorpresa izugarria izan zen. Haur eta lehen hezkuntzako  ikasleak taldeetan txokoetan eta departamentuetan zeudela gai desberdinak lantzen eta elkar laguntzen adin desberdineko haurrak baitzeunden.

Bestetik, irratia, web orria,aldizkaria eta telebista propioak zituzten eta haurrek kudeatzen zituzten.

Benetan miresgarria, “maneras de Educar programan “ telebistan  eman dute honen berri Espainiako ikastetxe berritzaileen artean aukeratua eta Cesar Bonak ere bere liburuan Las Escuelas que cambian el Mundo  aipatzen du Amara Berri Sistema.

HAUR HEZKUNTZA GOI MAILAKO ZIKLOKO 5 IKASLE ERASMUSERA

OIANGUREN INSTITUTUKO HAUR HEZKUNTZA GOI MAILAKO ZIKLOKO 5 IKASLE ERASMUSERA doaz martxoak 16tik Maiatzak 25 arte bere praktikaldia atzerriko haureskoletara egitera.

Jokin Sainz eta Esti Fernandez Boloniara, Uxue Larramendi Krakoviara eta Tamara Muñoz eta Eli De Castro Florenztiara.

European Club

Oianguren students are part of the eTwinning project called European Club.

They are learning about Europe and its geographical and cultural features.

They are also reflecting on the meaning of being a European citizen and contrasting their opinion with other European teenagers.

This is an example!

Hecho con Padlet

DBH1eko ikasleak Arriarango urtegian.

Otsailak 13an, asteazkena, DBH1eko ikasleak Beasaingo urtegira egin genuen bisita.

Bertan ura arazteko prozesua eta presa ikusteko aukera izan genuen.

Talde bakoitzarekin bertako pertsona bat egon zen prozesua esplikatuz zehaztasun handiz: urak ibaietatik urtegira, urtegitik araztegira  eta hemendik gure etxeetara iritsi arte jasaten duen prozesua.