Gipuzkoako eskolarteko krossa

Legazpin ospatu zen Gipuzkoako Eskolarteko Kross Txapelketan lan zoragarria egin zuten gure neska-mutilek.

Egindako lanak, gainera, Podium-ean egoteko aukera eman zien bai neska eta bai mutilei.

Neskak 2.ak gelditu ziren eta mutilak 3.ak.

Horrela, hurrengo igandean, hilak 24, Ortuellan (Bizkaia) burutuko den Euskadiko Eskolarteko Kross Txapelketan parte hartzeko txartela lortu zuten.

Zorionak eta animo!!

Haur-Minbizidunen nazioarteko eguna

Otsailaren 15ean, “Haur Minbizidunaren Nazioarteko Eguna” izaten da. Oianguren institutuak parte hartu nahi izan du gaixotasun honen inguruko sentsibilizazioarekin.

Hemen aldarrikapena:

Egin Klik logoetan kanpainari buruz gehiago jakiteko:

Bideo gehiago ikusi ditzakezu hemen klik eginda.

eTwinning - Mystery Skype

DBH 4D students took part on a mystery skype last Tuesday. The aim of the activity was to find out the country, city and school of the European eTwinning partners.

Both teachers prepared a short list of rules which we presented to our classes  beforehand:

* No mother tongue in the background (this might help finding out about the country).

* Students Only asked questions that could be answered with yes or no.

* The student who asked should stand in front of the camera, afterwards he/she put question (in short) and answer on the board to avoid repetition.

* Only one question each time, then the other class asked while you debated the next question.

* Everybody followed the rules and the activity was really successful.

Do you want to know where our new friends come from?

OSNABRÜCK! It is a city in the federal state of Lower Saxony in north-west Germany. With a population of 168,145 Osnabrück is one of the largest cities in Lower Saxony.

Here you can see some of the pictures taken while the conference was happening.

Haur Hezkuntza - Komunikazio ez bortitza

Hamaika ikastaro eman ditu han-hemenka Nerea Mendizabal psikopedagogoak Komunikazio Ez Bortitzaren inguruan.

Horietako bat urtarrilaren 18an Oianguren Institutuan Haur Hezkuntzako Goi Mailako Ikasleei Gizarte Trebetasunak gaiaren barruan.

“KOMUNIKAZIO EZ BORTITZAREN HELBURUA HAURREKIN KONEKTATZEA DA; EZ EZER ALDARAZTEA”